Grimkin

21. 7. 2011 17:37
...

Tak někteří rýpalové svými útoky žijí, to je jejich "práce". Ano, na prodej musí být povaha. Škoda, že ty lístky nešly udat přes internet, ale nebyl čas - co jít sama? No, nebylo by to ono... Nebo jít k divadlu a třeba je udat až u pokladny... Já jednou doprovázel kamaráda, který si nebyl jistý tím, že slečna na to divadelní představení půjde, bylo to takové rande nerande, tak jsem byl poblíž připraven v obleku ji případně nahradit... bychom šli spolu, no... dva chlapi...

Nedávno jsem také prodával, ač mi to nebylo vlastní, ale překonal jsem se a na 2. pokus jsem už snad udal síťovou jízdenku na vlak, bylo tak 15:30 a platila až do půlnoci - první slečna / žena neměla zájem, je fakt, že jsem byl krapet zarostlý / neoholený, ale s báglem a batohem... tak jsem se pak obrátil ke dvěma borcům, také s batohy, co vypadalim že pojedou někam dál, třeba na čundr a jednomu se hodila...

Grimkin

21. 7. 2011 17:40
Re: ...

Takže síťová 1denní jízdenka na vlak za 199 Kč z Lidlu v rámci akce, normálně stojí u ČD asi 550, použitá na cestu, kde nemám žádnou slevu, a platím tedy plné jízdné 270, pak jsem ji prodal za 100, takže mě cesta vyšla jen na 99 místo obvyklých 270 - šel jsem to prodat a překonat se, protože jsem si říkal, že škoda té stokoruny...

Holt se někdy musíme překonávat...

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS