Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám to podobně. Teď jako kancelářská krysa mám s vahou problémy, i když sportuji docela dost. Ale jakmile jsem unavený, moje potřeba jídla se snižuje. Nejlépe na tom byla moje váha, když jsem odjel do Anglie a tam jsem manuáně pracoval.

Jinak, sportujícího děvčete by si Váš přítel měl vážit. To je vzácné zboží ...

0 0
možnosti
Foto

Kolegyně 8-o, chtěl jsem vám napsat vtipný postřeh, ale čím dál tím více přemýšlím o vás...nechám to na osudu, neboť potřebuje jen více do těla a zdravý rozum...jste panna Dumbrovská, dávám karmu za nenáročné čtení a osobní pocity, které sdělujete..[>-]EU

0 0
možnosti
BD

Věda postupně přichází na to, že zdravé je to, co chutná. A když se jí v pohodě duševní i tělesné ,tak superdokonalé lidské tělo si to vše upraví ideálně. A tak by se měla vytvářet ve společnosti pohoda a ne přiblblé soutěžení dnešního typu.O tom přeci život není.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS